7 תשובות
לדעתי זה טיפה חסר טאקט, לרוב זה נושא רגיש
בת לבת כן בן לבת יקברו אותו מסכן
לדעתי לא
ממש לא
כן
סליחה?
למהה שיחליטו לה למה לשקול?
אתם קצת חיים בסרט.
שתיהיה איך שבאלה
למהה שיחליטו לה למה לשקול?
אתם קצת חיים בסרט.
שתיהיה איך שבאלה
זה קצת מאוד מוזר וזה גם כאילו באיזהשהו מצב לא ממש בסדר כי יש מצב שזה משהו שהיא חסרת ביטחון לגיביו וזה יכול מאוד להוריד את כל הקטע לדעתי זה מיותר לשאול. אבל נגיד עם מישהו שואלת מה הגובה שלך אז אני חושבת שאיכשהו זה בסדר לשאול גם על המשקל אבל זה ממש אבל ממש לא משנה וזה יכול להתפתח להרבה מאוד דברים לא טובים אז לדעתי זה פשוט מיותר לשאול את זה