11 תשובות
לא רואה בעיה
שואל השאלה:
אבל היא אמרה רק לי את זה
אבל היא אמרה רק לי את זה
אנונימי
לא יש לי מורה כזאת שמדברת ב- כפרה עלייך נשמה וכזה אז לא רואה בעיה..
זה בסדר
לא חחח
יש כאלה שאומרות לכל אחד יפה שלי גם אם הוא מכוער
אנונימי
טוב בסדר מה אתה מגזים איזה התלהבות זה סיבה לקפוץ למסקנות שהיא חמה עלייך ברור
זה מה שאתה רוצה לשמוע?
זה מה שאתה רוצה לשמוע?
כן
לא יש הרבה אנשים שככה הם מדברים
כן
מאוד מוזר
באותו הנושא: