7 תשובות
תשלמי לא מהר ומקסימום תעברי מכולת אם את לא מרגישה בנוח
שואל השאלה:
אני בן
מה לשלם מהר , כולם משלמים שם בסוף החודש, אני בדרך כלל משלם ישר אבל עכשיו אין לי כסף אז אמרתי לו שאני ישלם בסוף בחודש
אני בן
מה לשלם מהר , כולם משלמים שם בסוף החודש, אני בדרך כלל משלם ישר אבל עכשיו אין לי כסף אז אמרתי לו שאני ישלם בסוף בחודש
אנונימי
אה אז פשוט תשלם לו בסוף החודש אבל אל תצבור שם הרבה סורי שאני לא יכולה לעזור לא היה לי מושג שקיים מכולת כזאת בכלל
שואל השאלה:
אנשים צוברים שם אלף שקל חוב ומשלמים בזמן ואני תמיד משלם בזמן ואני יכול גם לעשות את זה אבל לא מרגיש בנוח ממנו
אנשים צוברים שם אלף שקל חוב ומשלמים בזמן ואני תמיד משלם בזמן ואני יכול גם לעשות את זה אבל לא מרגיש בנוח ממנו
אנונימי
אז לך עם ההורים
או שהם ילכו פשוט
שואל השאלה:
נראה לי אני לא יקנה עד סוף החודש אין לי כוח אליו
נראה לי אני לא יקנה עד סוף החודש אין לי כוח אליו
אנונימי
באותו הנושא: