17 תשובות
לא יודע למה אתה מתרגז כל כך מהר. בינתיים אני זה שהתבססתי על נתונים ממשלתיים בעוד שאתה סילפת את ההיסטוריה
חחח סילפתי את ההיסטוריה מציע לך ללכת לבדוק את כל הקהילות היהודיות שחיו בחול זה אחד. שתיים גוש דן מכניס הכי הרבה? אתה יודע שיש המון חברות בנייה בבעלות חרדית? יש את קאס שבנה את הדי סיטי והמגיק קאס והוא בונה ערמות של פרויקטים. יש לך גם המון דברים בהייטק של החרדים ואם לא אמרתי בחיים לא זילזלתי בכל התעשייה הלא חרדית אבל לבוא ולהסתכל מלמעלה ולחשוב שאתה יותר מוצלח זה יהיר במיוחד. כמובן שבמחנה השלום והאחווה כולם שווים בקיצור אתה רוצה עובדות נתתי לך אתה כרגיל לא תקשיב ותאמין שאתה צודק מתי שאתה יודע שאתה טועה ערב טוב.
בכלכלה השמאל לוקח
בצבא הימין לוקח
ביחסים בינלאומיים שמאל לוקח
בזכויות השמאל לוקח
בחינוך השמאל לוקח
בממשלה השמאל לוקח
השאלה היא בעיקר איך אנחנו מתייחסים למנצח.
כאילו, מי שיש לו יותר שטח מנצח?
אז הימין, כל האוכלוסייה הערבית היא ימנית (פשוט ימין ערבי).
אבל מכל בחינה של "איזו מדינה תצליח יותר" אין שום ספק שהמדינה של האוכלוסייה העשירה והמשכילה יותר תצליח יותר
חחח איזה מצחיק שאתם חושבים שאתם יותר טובים בינתיים האיש שהציל אותנו מהתרסקות כלכלית כמה פעמים זה לא אחר מבנימין נתניהו שכמה שאני לא אוהב אותו מתי שצריך להביא קרדיט נותנים אם אתם רוצים לחיות עם יאיר לפיד ובני גנץ כאנשים האחראיים יש לכם בעיה קשה מאוד בראש(: רפואה שלמה חמודים המינוסים וזה שלא נתנו לי פרח מראים כמה צדקתי
שואל השאלה:
אתה אומר דברים בלי נתונים שיגבו אותם קצת קשה לקחת אותך ברצינות (מה ביבי עשה שהציל את הכלכלה)
אנונימי
מה ביבי עשה? תסתכל ב2003 תסתכל ב2009 ותראה גם את החוק מעמ אפס של האליל שלכם הטמבל הזה שהודה בתוכנית מול ביבי שהוא לא מבין כלום בכלכלה אה ותראה גם את הקורונה טיפול ממש טוב ביחס לעולם עם אינפלציות מטורפות
שואל השאלה:
א זה היה בדיוק כשהוא התחיל את הקריירה שלו כפוליטקאי
ב תפקיד שר האוצר זה תמיד תפקיד קשה
ג בברור השמאל מחזיק את הכלכלה
ד היה לנו טיפול מחורבן בכל עניין הקורנה
אנונימי
אוי מסכן שלי תאמין לי הוא ידע טובטוב למה הוא נכנס הוא תיכנן את המפלגה שלו ואת מה הוא יעשה במשך עשור פלוס תראה קצת תחקירים עליו
נו ואם זה תפקיד קשה ולצלוח אותו כמה פעמים רצוף לא ראוי להערכה? כמובן שלא הרי זה ביבי
טוב השמאל מחזיק בעניין הכלכלה מה זה אפילו אומר לעזאזל??
היה לנו טיפול מחורבן??? חתיכת כפוי טובה באמת כפוי טובה אין לי מה להגיד לך פאקינג 10% באנגליה אינפלציה ועוד 8% ואולי יותר בארהב אנחנו שמרנו על אחוזים נמוכים מאוד. ואז כמובן הגיעה ממשלת השינוי והעלתה מעל הרף "האסור" 5% והרסה לכולם. זה פתח חדשות? משהו? גבר אנחנו יצאנו מהקורונה ראשונים עד היום יש מדינות שחייבות מסכות אני לפני שנה בדיוק הייתי בדובאי שכחתי כבר מה זה מסכות אחרי הטיול הזה נזכרתי טוב מאוד. ביבי לא מושלם בכלל בכלל אבל הוא הרבה יותר טוב מהרפש האנושי שיש בשמאל זה בטוח למרות שהוא די שמאל בעצמו אבל זה לא משנה את זה שהוא המנהיג הנערץ ביותר שהיה פה. תרצה או לא. אני מחכה לתגובה הרדודה והלא קשורה שלך(:
שואל השאלה:
לנו היה אינפלציה של 5 אחוז ומחירי הדירות עלו ב17 אז זה לא כל כך רחוק
השמאל מחזיק את הכלכלה אומר שרוב השמאלנים מרוויחים הרבה כסף שהופך להרבה מיסים שעוזרים לכלכלה
לא יצאנו מהקורנה ראשונים אתה פשוט חיי בבועה שישראל מושלמת
אנונימי
חחח מה הקשר לאוכלוסיה הפחות יצרנית להזכירך היהודים היו תמיד הכי מוצלחים גם כשהיו בתוך עצמם ורק למדו תורהאת שנאת החרדים שלך אתה יכול לשמור ליום אחר שלא יביאו לך עובדות חס וחלילה
מבחינה כלכלית המדינה של השמאלנים תצליח הרבה יותר, כי כבר היום גוש דן מהווה את רוב הכנסות המדינה. החרדים שהם האוכלוסייה הכי פחות יצרנית יהוו נטל גדול על המדינה הימנית.

מבחינה מדינית אני מאמין שכשלשמאל תהיה מדינה משלו, לפרלמנט של מדינת הימין יוכלו להכנס אנשים קיצוניים יותר ויותר, דבר שיפגע ביחסי החוץ של המדינה החדשה.
של הימנים כי לשמאלנים לא יהיה מקום כי כל הערבים יהיו שם..
שואל השאלה:
שכחתי שסיימת פה):
וברצינות לא נתת לי נתון אחד (שלא התייחסתי אליו) היית לנו אינפלציה תקרא על זה ואתה יכול לכתוב את ההודעות שלך יותר ישר ולעניין כי יש הרבה חלקים בהודעות שלך ללא ערך
אנונימי
הינה מה שחיכיתי לו תגובה רדודה וחסרת תוכן תראה מתי הייתה אינפלציה של חמש אחוז ותחזור אליי וכן השמאל ממש מחזיק את הכלכלה עם כל הפנסיות התקציביות שעולות הון למדינה מממש מה אגיד לך הדתיים הזבלים האלה לא משלמים מיסים ולא כלום איכסה תתי אדם. בסדר לא יצאנו מהקורונה ראשונים אומר לי על ללכת לבדוק עובדות והוא בעצמו לא בודק. ישראל רחוקה שנות אור מלהיות מושלמת הדבר שצריך לתקן הכי מהר זה להעיף מפה את הערב רב כמותך שרק מלכלכים על המדינה ולא הולכים לא טוב לך? מוזמן ללכת זאת המדינה ממשלה או מה שזה לא יהיה זהו אם לא תביא עובדות ותמשיך עם תגובות רדודות וחסרות משמעות (מה שבחיים לא יקרה כי אתה תמיד צודק גם אם אתה סתם אומר דברים בלי עובדות) אני סיימתי פה
שואל השאלה:
אתה מקסים אבל בדיוק כמו שהייתה אינפלציה לארצות אחרות הייתה גם לנו אם אתה רוצה נתונים רק תבקש
אני לא מכליל אני רק אומר ששמאלנים הם לרוב אלה שמשיגים עבודות שמשלמות הרבה
ויש לי שאלה:
האם מה שהופך את התגובות שלי לחסרות תוכן זה העובדה שאני פשוט נותן לך תשובות שאין לך איך לענות עליהן?
אנונימי
איך בדיוק אני לא עונה?? אני עונה לך תשובה מפורטת פי עשר ממך. ואני נותן לך ערמות של תשובות עם נתונים ואתה לוקח שתי מילים ממה שעניתי לך ועושה מהם לא יודע מה גבר תענה כמו איש נורמאלי על כל מה שטענתי ואז אולי אקח אותך ברצינות בינתיים אתה בדיחה