6 תשובות
איזה שעה נוחהה
יש מצב אבל זה כנראה אומר שיש לך לעשות את המבחנים קודם
אומנם יש לי כמעט שנה עד הצו הראשון אבל שלי אמור להיות ב7:45. מאמינה שהשעה שלך סבבה.
לא, זה מוגזם השעה
זימנו אותי ל-8:00 בבוקר במרחק של שעה נסיעה מהבית שלי אז 11 נראה לי סביר
כן למה לא?
כן
שלי היה ב11:40
יצאתי משם אחרי שעתיים
חברות שלי זומנו ל7:40 ויתאו משם אחרי שש שבע שעות