6 תשובות
איזה שעה נוחהה
יש מצב אבל זה כנראה אומר שיש לך לעשות את המבחנים קודם
יש מצב אבל זה כנראה אומר שיש לך לעשות את המבחנים קודם
אומנם יש לי כמעט שנה עד הצו הראשון אבל שלי אמור להיות ב7:45. מאמינה שהשעה שלך סבבה.
לא, זה מוגזם השעה
זימנו אותי ל-8:00 בבוקר במרחק של שעה נסיעה מהבית שלי אז 11 נראה לי סביר
כן למה לא?
כן
שלי היה ב11:40
יצאתי משם אחרי שעתיים
חברות שלי זומנו ל7:40 ויתאו משם אחרי שש שבע שעות
שלי היה ב11:40
יצאתי משם אחרי שעתיים
חברות שלי זומנו ל7:40 ויתאו משם אחרי שש שבע שעות
באותו הנושא: