2 תשובות
קצת ירידה במצב רוח בחודשיים הראשונים, עלייה קלה במשקל. ולא, אין שינוי בגודל החזה. בכללי זה לא סביר שהחזה יגדל בגלל ההורמונים, לרוב אם הוא גדל זה בגלל עלייה במשקל. ואם וקורה והוא כן גדל מההורמונים- הוא חוזר לגודל המקורי כשמפסיקים לקחת את הגלולות.
עליתי במשקל קצת והייתה ירידה בחשק המיני, יש מצב שגם ירידה במצב רוח, לא יודעת אם זה קשור לזה
לקחתי למניעת הריון
לא הגדיל את החזה
אנונימית