6 תשובות
לא משהו
שואל השאלה:
זאת באמת הייתה הבגרות הכי גרועה שעשיתי בחיים :(((
זאת באמת הייתה הבגרות הכי גרועה שעשיתי בחיים :(((
שואל השאלה:
^ואי כן הניסוי היה סבבה אבל השאלות קשותת והיה מלא וארוכות
^ואי כן הניסוי היה סבבה אבל השאלות קשותת והיה מלא וארוכות
האמת שרק האנסין היה מזעזע בשבילי
גם לי הלך לא משהו הניסויים היו קלים והשאלות מזעזעות
אנונימית
סבבה אבל הבגרות הייתה ארוכה רצח.
באותו הנושא: