6 תשובות
אני גרה 2 דקות מג'נין בערך אז הכנסת אותי לתסביכים...
תקשיבי, יש לנו במושב משהו שנקרא כיתת כוננות. זה חילים שתמיד מוכנים לכל תרחיש.
כבר כמה שנים שהם במבצעים שם בג'נין, יש להם שם כל מיני אנשים סמויים והכל
אבל אם משהו היה שונה היינו יודעים והיו מודיעים על זה מראש. בכל מקרה לא לדאוג, זה לא יבוא בהפתעה.
תקשיבי, יש לנו במושב משהו שנקרא כיתת כוננות. זה חילים שתמיד מוכנים לכל תרחיש.
כבר כמה שנים שהם במבצעים שם בג'נין, יש להם שם כל מיני אנשים סמויים והכל
אבל אם משהו היה שונה היינו יודעים והיו מודיעים על זה מראש. בכל מקרה לא לדאוג, זה לא יבוא בהפתעה.
אנונימית
שואל השאלה:
את יודעת מה זה?
את יודעת מה זה?
מה זה מה?
אנונימית
לא משתלם לעשות חומת מגן 2
אלה אם את יעשו את זה בזמן מלחמה כי אז זה ייגרור את חמאס וישראל לא רוצה להסתכן במלחמה עם לבנון שזה בא מהצד שלה אבל תכלס אי אפשר לדעת
גם מבחינת ההרוגים מהצד שלנו זה לא משתלם מלא חיילים ימותו
אלה אם את יעשו את זה בזמן מלחמה כי אז זה ייגרור את חמאס וישראל לא רוצה להסתכן במלחמה עם לבנון שזה בא מהצד שלה אבל תכלס אי אפשר לדעת
גם מבחינת ההרוגים מהצד שלנו זה לא משתלם מלא חיילים ימותו
שואל השאלה:
מה זה המבצע הזה
מה זה המבצע הזה
מבצע שהיה בעבר ביהודה ושומרון ונגמר בעשרות הרוגים מהצד שלנו
היה גם כן בגנין..
יש על זה ביקרות רבה אם כדאי לפוצץ מהאוויר או לשלוח חיילים
היה גם כן בגנין..
יש על זה ביקרות רבה אם כדאי לפוצץ מהאוויר או לשלוח חיילים
באותו הנושא: