5 תשובות
נראה לי זה לא ממש ביג דיל
דיר בלאק אתה שואל על דברים כאלה לפני ככה זה בסדר
חשבתי ששאלת אם צריך לשאול אדם יפני והייתי כזה וטפ
שואל השאלה:
כן על מה חחח
כן על מה חחח
אנונימי
וואלה בלי סיכון אתה לא תתקדם.
מזלך שהיא בקטע שלך חביבי.
תמשיל ככה יהיה טוב.
מזלך שהיא בקטע שלך חביבי.
תמשיל ככה יהיה טוב.
באותו הנושא: