4 תשובות
אני פתחתי פפר ממש נוח
אתה יכול לפתוח אבל רק תעןדת זהות כי צריך לצלם בהתחלה (תוודא שהיא מופעלת למה פדיחות) אבל גם יש את one zero שאמרו שהוא טוב אבל אני ממש אוהבת את פפר
אתה יכול לפתוח אבל רק תעןדת זהות כי צריך לצלם בהתחלה (תוודא שהיא מופעלת למה פדיחות) אבל גם יש את one zero שאמרו שהוא טוב אבל אני ממש אוהבת את פפר
אני בדיסקונט והם ממש אחלה
הדבר הכי גרוע שעשיתי זה לפתוח חשבון
אם יש לך אפשרות תחסוך טת זה ובאמת אל תגע בזה בבית באיזה מקום
אם יש לך אפשרות תחסוך טת זה ובאמת אל תגע בזה בבית באיזה מקום
פפר נראה לי הכי טוב לנוער. זה מה שאני פתחתי, נוח, חוסך כאבי ראש, נורא זמין ופשוט.
באותו הנושא: