10 תשובות
שאת הטעם שלהם או דאת תרף קל
זה אומר שאת יפה בעיניהם.
ולגבי מה שכתבת למטה, גם מישהי בלונדינית עם עיניים כחולות היא רגילה, אין מישהי שהיא מעל מישהי אחרת (:
ולגבי מה שכתבת למטה, גם מישהי בלונדינית עם עיניים כחולות היא רגילה, אין מישהי שהיא מעל מישהי אחרת (:
מה זה יכול להגיד נו בחייאת
שאת שווה
זה לא קשור לצבע שיער זה יכול להיות גוף מושך או פרצוף יפה בלי קשר לצבע עיניים או שיער.
ויכול להיות שאת משדרת משהו בלבוש שלך שאת קלה להשגה או זולה שקל להשכיב, או לצד השני שאת בחורה איכותית ששומרת על עצמה.
אני לא באמת יכול להגיד מה זה אומר על סמך מה שאת סיפרת
ויכול להיות שאת משדרת משהו בלבוש שלך שאת קלה להשגה או זולה שקל להשכיב, או לצד השני שאת בחורה איכותית ששומרת על עצמה.
אני לא באמת יכול להגיד מה זה אומר על סמך מה שאת סיפרת
אנונימי
שואל השאלה:
להשכיב זה בטוח לא כי הם דתיים ואני דתיה..
להשכיב זה בטוח לא כי הם דתיים ואני דתיה..
אנונימית
אז כנראה את ממש יפה ומשדרת משהו טוב לסובבים
אנונימי
שאת שווה דארלינג ואין שום חוק שרק בנות בלונדיניות הן יפות אז אל חשש
את שווה אחות
תחשבי לבד
באותו הנושא: