8 תשובות
היא הכי טובה שם חד משמעית
אנונימית
ען
לא
ממש לא. היא מחפשת איפה לריב, אפשר לראות את זה כשהיא מתערבת ומוסיפה אש לריבים שלא קשורים אליה, לדעתי היא בלתי.
לא.
כן ולא.
מצד אחד זה לא יפה מה שהיא עושה ומצד שני זה לא יפה איך שמתנהגים אליה
מצד אחד זה לא יפה מה שהיא עושה ומצד שני זה לא יפה איך שמתנהגים אליה
איכס ממש לא
כן היא סך הכל צודקת ובגלל שהיא קצת מוזרה כולם חושבים שאפשר להטפל אליה
אנונימי