3 תשובות
שואל השאלה:
מעדיפה לא לפנות בפרטי אבל שמתי אזהרת ספוילר
הסדרה מדברת על אישה עם בן זוג מתעלל ושהיא בורחת מהקרוואן שלהם עם הבת שלהם כי הוא אלכוהוליסט ואלים ונידה אותה מהמשפחה שלה ולאורך כל ה10 פרקים מראים איך היא מנסה לעבור את התהליך של להשיג משמורת על הבת שלה ולהתרחק ממנו ולהתחיל למצוא עבודה ולהתפרנס וכל פעם יש משהו אחר ביורקרטיה או אמא שלה ואבא שלה והאקס שלה שמונעים ממנה פעם אחרי פעם להשיג את מה שמגיע לה והיא סובלת מטראומה אין לה איפה לגור עם הבת שלה היא עוברת ממקום למקום
חיה על גרושים
וכל הסדרה רק מראה איך כל הגברים בחייה רק אכזבו אותה ומהרגע שהיא נולדה היא הייתה במעגל של אלימות והתעללות קודם אבא שלה ואמא שלה אחר כך היא והאקס ואז אבא שלה צידד באקס שלה
ואז היה לה ידיד שנתן לה לגור בבית שלו אבל הסתבר שהוא עשה את זה רק כדי שיוכל להשכיב אותה ולהיות איתה בסוף
היא לא יכלה לסמוך על אף אחד במיוחד גברים ואז היה את הפרק שהאקס הצליח לכלוא אותה אצלו שוב
ושוב פעם היא לא עבדה שוב פעם היא איבדה עצמאות והוא שוב פעם התעלל בה ואיים עליה והיא שקעה בדיכאון
ולא חשבתי שזה יהיה כל כך קרוב לאירועים אמיתיים וזה פשוט עשה לי רע למרות שבסוף היא מצליחה סוף סוף לברוח ממנו ולקבל משמורת מלאה ולהתחיל חיים חדשים
מעדיפה לא לפנות בפרטי אבל שמתי אזהרת ספוילר
הסדרה מדברת על אישה עם בן זוג מתעלל ושהיא בורחת מהקרוואן שלהם עם הבת שלהם כי הוא אלכוהוליסט ואלים ונידה אותה מהמשפחה שלה ולאורך כל ה10 פרקים מראים איך היא מנסה לעבור את התהליך של להשיג משמורת על הבת שלה ולהתרחק ממנו ולהתחיל למצוא עבודה ולהתפרנס וכל פעם יש משהו אחר ביורקרטיה או אמא שלה ואבא שלה והאקס שלה שמונעים ממנה פעם אחרי פעם להשיג את מה שמגיע לה והיא סובלת מטראומה אין לה איפה לגור עם הבת שלה היא עוברת ממקום למקום
חיה על גרושים
וכל הסדרה רק מראה איך כל הגברים בחייה רק אכזבו אותה ומהרגע שהיא נולדה היא הייתה במעגל של אלימות והתעללות קודם אבא שלה ואמא שלה אחר כך היא והאקס ואז אבא שלה צידד באקס שלה
ואז היה לה ידיד שנתן לה לגור בבית שלו אבל הסתבר שהוא עשה את זה רק כדי שיוכל להשכיב אותה ולהיות איתה בסוף
היא לא יכלה לסמוך על אף אחד במיוחד גברים ואז היה את הפרק שהאקס הצליח לכלוא אותה אצלו שוב
ושוב פעם היא לא עבדה שוב פעם היא איבדה עצמאות והוא שוב פעם התעלל בה ואיים עליה והיא שקעה בדיכאון
ולא חשבתי שזה יהיה כל כך קרוב לאירועים אמיתיים וזה פשוט עשה לי רע למרות שבסוף היא מצליחה סוף סוף לברוח ממנו ולקבל משמורת מלאה ולהתחיל חיים חדשים
אנונימית
שואל השאלה:
לא חשבתי שהסדרה הזאת תלחיץ אותי עד כדי כך הייתי מספרת על מה זה אבל לא רוצה לעשות ספוילרים אם מישהו ירצה לראות
זאת רק סדרה אבל היא משקפת דברים אמיתיים שקורים וזה כן מציאותי
לא חשבתי שהסדרה הזאת תלחיץ אותי עד כדי כך הייתי מספרת על מה זה אבל לא רוצה לעשות ספוילרים אם מישהו ירצה לראות
זאת רק סדרה אבל היא משקפת דברים אמיתיים שקורים וזה כן מציאותי
אנונימית
להבין שזה רק סדרה