10 תשובות
לא מוזר
שואל השאלה:
איזה נשמות! האמת שלא באמת אכפת לי מהאנשים מסביב יותר מהחוויה עצמה.. זה פחות כיף ללכת לבד או שזה סבבה?
איזה נשמות! האמת שלא באמת אכפת לי מהאנשים מסביב יותר מהחוויה עצמה.. זה פחות כיף ללכת לבד או שזה סבבה?
לא מוזר, זה סבבה
זה יכול להיות גם כיף, תלוי איך תתפוס את החוויה
זה יכול להיות גם כיף, תלוי איך תתפוס את החוויה
זה באמת בסדר ולאף אחד לא באמת אכפת מזה העיקר שאת תהני מהחוויה
לאף אחד לא אכפת
לא מוזר
אנונימית
לא מוזר
לא מוזר בכלל
מה מוזר בזה?
שואל השאלה:
לא מוזר בקטע של "פדיחה" או "מה אנשים יחשבו"-לא באמת אכפת לי מהאנשים סביבי או מה אנשים יחשבו
יותר בקטע של הנסיעות, החוויה של להיות עם עצמי לבד בהופעה- אם זה פחות כיף לבד? או שזה דווקא סבבה?
מה שכן נראלי שאני בסוף הולכת על זה אז תודה לכל העונים :)
לא מוזר בקטע של "פדיחה" או "מה אנשים יחשבו"-לא באמת אכפת לי מהאנשים סביבי או מה אנשים יחשבו
יותר בקטע של הנסיעות, החוויה של להיות עם עצמי לבד בהופעה- אם זה פחות כיף לבד? או שזה דווקא סבבה?
מה שכן נראלי שאני בסוף הולכת על זה אז תודה לכל העונים :)
באותו הנושא: