3 תשובות
שואל השאלה:
לעשות כיאילו שלחתי הושעה בטעות ואז להתחיל שיחה ?
אני מתביישת להתחיל שיחה
אנונימית
אני דיברתי עם מישהו איזה שנה וחצי ואז ניתקנו קשר ולפני כמה שבועות חשבתי על לכתוב לו עוד פעם ודיברנו קצת אולי איזה כמה דקות ואז זהו עוד פעם אז חשבתי שעדיף פשוט להפסיק לנסות.
אבל ניסיתי לפחות אז לכי על זה ותדברי איתו מקסימום הכל יחזור כמו שהיה
תתחילי לדבר איתו כמו סתם מישהו