9 תשובות
ברו זה בדיוק אני י.י
כןן הטעם שלי
אתה שואל בסטיפס אחי? מה זה משנה כאן תצא ותכיר אחי בסוף אחת תגיד לא ואחת כן צריך למצוא את המתאימה
כן.
לא הטעם שלי
כן
אנונימית
לא אם הוא חסר ביטחון הקשר יתפרק מהר
כן למה לא.
חוסר ביטחון זה לא טוב
חוץ מזה נשמע טוב
חוץ מזה נשמע טוב