8 תשובות
כן בטח, פעמיים
כשאת מתעוררת ולפני שאת הולכת לישון
כשאת מתעוררת ולפני שאת הולכת לישון
כן
כן עדיין מצטברים חיידקים על הפנים
שואל השאלה:
גם אם לא שמתי לא איפור ולא קרם הגנה? זה לא ייבש אותן?
גם אם לא שמתי לא איפור ולא קרם הגנה? זה לא ייבש אותן?
אנונימית
ברורר העור מפריש חומרים, זיעה, שומנים. חייב חייב לסבן את הפנים והגוף כל יום.
כן, זה טוב לעור
נראה לי
נראה לי
כן.
אם הסבון מתאים לסוג העור שלך הוא לא ייבש אותן.
אם הסבון מתאים לסוג העור שלך הוא לא ייבש אותן.
באותו הנושא: