4 תשובות
שואל השאלה:
סתם חשבתי על השאלה הזאת, זה ממש לא מה שכתבתי בפירוט כי אני ילדה טובה שמקשיבה להורים שלה.
סתם חשבתי על השאלה הזאת, זה ממש לא מה שכתבתי בפירוט כי אני ילדה טובה שמקשיבה להורים שלה.
אנונימית
לא יודעת אולי לחרוט את השם מאחורה או משהו
אבל למה שלא יהיה בבית
אבל למה שלא יהיה בבית
שואל השאלה:
אני בחיפה הצילו
אני בחיפה הצילו
אנונימית
לא יןדעת אני גרה ביישוב אז אני יכולה להניח בכל מקום ואף אחד לא יגע חחח
באותו הנושא: