7 תשובות
כן אני מבינה אותך, אבל זה לא נכון אחות שתדעי
רק את וזה ממש לא נכון
דווקא לפי מי שאני הכרתי עד היום כל הרעים היו גם מכוערים xd
ממש לא אני הכרתי בחיים גברים מכוערים עם אופי חרא..
אצל גברים להפך ככל שהגבר יותר מכוער הוא יותר רע מתוסכל ומוציא רעל על אנשים וגבר שנראה טוב מבחוץ בדרך כלל טוב גם בפנים, זה מה שהכרתי מהחיים שלי מניסיון חיים
אנונימי
^גם זה לא נכון
זה קשור לאדם עצמו יש יפים עם אופי טוב ומכוערים עם אופי רע ולהפך זה לא קשור בכלל וזה רק נראה לכם בראש ככה