6 תשובות
הייתי אובססיבית אליהם לפני כמה שנים עוד שהיה להם שירים טובים רצח אניניכולה להמליץ לך על מלא
spine breaker, השיר הכי טוב שלהם בעיניי.
השירים האהובים עלי שלהם הם danger וdope
כן ברור הייתה תקופה שהייתי מכורה אבל עכשיו ממש לא אני יכולה להמליץ לך על שירים
דנמייט
פורמישן תו דנס
ועוד אני יעשה לך רשימה מחר
dynamite
fire
mic drop
not today
save me - זה נראה לי אחד השירים הראשונים ששמעתי מהלהקה שלהם.
epiphany (jin)
dimple
butter
boy with luv
boy in love
euphoria
permission to dance
life goes on
on
dna
fake love - אהבת חיי השיר הזה.
idol
black swan
spring day
pied piper
butterfly
stay
house of cards
make it right
i need you
we are bulletproof
anpanman
moon
inner child
airplane pt.2 ( ביפנית אם אני לא טועה)
go (gogo)
blood sweat & tears

בעיקרון אלה שירים שיש לי בספוטיפיי
רשמתי מה שאני אוהבת ואת יכולה לבחור כל שיר למצוא ביוטיוב ולהקשיב ולהתחבר לאיזה שיר שאת רוצה.
אנונימית