התחברות
הרשמה
חופש ושנה הבאה אני עוברת כיתה
לצאת מהקבוצה של הכיתה? אף אחד לא יוצא ושנה הבאה אנחנו לא ביחד
20 ביוני 2023, 23:09
תיכון
3 תשובות
אל תצאי
תנסי לשמור איתם על קשר
ק
קישטה
תצאי מה יהיה שם כבר
ל
לחם מלא
לצאת..
E
Edennn66
באותו הנושא:
אני בכיתה ח' ושנה הבאה אני עוברת בית ספר.. אני רוצה להביא משהו (איזה מאכל מתוק) לכל השכבה (אנחנו 4 כיתות) מה כדאי להביא?
אני לא רוצה שיגיע החופש הגדול.אני בכיתה ח ביסודי ושנה הבאה עוברים לתיכון..
לפרוש מהצופים(כיתה ט) ושנה הבאה לעשות מחויבות אישית במדא?
אני דתיה ושנה הבאה עוברת לבית ספר חילוני זה שאני דתיה יגרום להם להתרחק ממני?
הייתי חותכת את עצמי פעם... עד עכשיו יש לי צלקות ושנה הבאה אני עוברת כיתה
שומעים אני דתי ושנה הבאה אני עובר לבצפר רגיל
אני בכיתה ח ושנה הבאה אני צריכה לעבור לבצפר אחר יש פירוט למטה
אני כיתה ט ושנה הבאה תיכון
טוב אז היי אני בכיתה ו ושנה הבאה אני עוברת לחטיבה, למישהו שכבר עבר את המעבר הזה יכול לתת לי טיפים ? תודה לעונים
אני עכשיו בכיתה ח' (רמת גן) ושנה הבאה אני הולכת לבליך
אם אני כיתה י ושנה הבאה רוצה לרדת ל3 יחל איזה חומר אני צריכה להשלים?