3 תשובות
לפי דעתי לא, תגידו כמה שאתם רוצים ותגידו "זה יכול רק לשפר" יש באמת 100 דברים אחרים שיכלתי לעשות במקום הזמן שאני משקיע במועד ב
בתכלס אין מה להפסיד אם אין לך משהו אחר לעשות
אני קיבלתי 90 ואני לא ניגש כי מבחינתי זה בזבוז זמן
בסוף הציון הסופי סופי באנגלית שלך יעלה בנקודה או 2 גג
אני קיבלתי 90 ואני לא ניגש כי מבחינתי זה בזבוז זמן
בסוף הציון הסופי סופי באנגלית שלך יעלה בנקודה או 2 גג
שואל השאלה:
בסוף החלטתי ללכת כי בטח יעשו טיקטוקים על המועד ב כמו שעשו על ג'יל ואז יהיה לי פומו
בסוף החלטתי ללכת כי בטח יעשו טיקטוקים על המועד ב כמו שעשו על ג'יל ואז יהיה לי פומו
באותו הנושא: