4 תשובות
כן, בהצלחה
ביי ביי לארנק
אתה לא יכול לעשות שיעורי נהיגה
רק ב16.6 אתה יכול להתחיל אז תחכה בנתיים ואז תוציא טופס ירוק תעשה בדיקת ראיה ותפנה למורה וזהו
עוד ארבעה חודשים, גם אז אני לא ממליץ

תחכה ל16.7 כי רק ב16.9 אתה יכול לגשת לטסט