5 תשובות
כי כל השמאל הפך את ביבי לנושא הכי מדובר, במקום להגיד משהו נגד הממשלה תמיד הם אומרים משהו נגד ביבי, הם שוכחים שהוא בן אדם ולא רובוט.
זה כבר נהיה על רקע טינה, הם כמו תוכי שכל היום אומר "ביבי ביבי ביבי"
זה כבר נהיה על רקע טינה, הם כמו תוכי שכל היום אומר "ביבי ביבי ביבי"
^ כי הוא ראש הממשלה-
^זה התירוץ שמשתמשים בו כבר 10 שנה
גם כשלפיד היה ראש ממשלה תמיד היו הפניות נגד ביבי, זה לא כי אכפת לשמאל מהרפורמה או מכל דבר אחר, זה כי יש להם אגו נפוח נגד הבן אדם ונגד השם שלו. הפכו את השם שלו לקללה
גם כשלפיד היה ראש ממשלה תמיד היו הפניות נגד ביבי, זה לא כי אכפת לשמאל מהרפורמה או מכל דבר אחר, זה כי יש להם אגו נפוח נגד הבן אדם ונגד השם שלו. הפכו את השם שלו לקללה
^ emily.kiz
לא, כי אתם הביביסטים ממש לא מדברים כל היום על ביבי, אתם למעשה כל כך מדברים על ביבי שאתם אפילו איבדתם את האידאולוגיה ה-"ימנית" שלכם
שכחתם שהוא בכלל תמך ב-2 מדינות, לא רק ב-2009 אבל אפילו ב-2019, הרי מה זה תוכנית המאה אם לא 2 מדינות!?!?
לשם הדיון - מדברים על ביבי כי הוא הורס את המדינה, מכניס קיצוניים, מפרק את הדמוקרטיה, מסית את כולם נגד השמאל ונגד הערבים, הוא מחזיק את המדינה כבת ערובה, גם כשלפיד היה ראש ממשלה הוא שלח שליחים להסית נגד חברי ימינה וגרם לאחת לערוק לליכוד ולפרק את הממשלה. הוא לא העביר תקציב 3 שנים, גרם לשקל להיחלש והוא משקר שהכלכלה חזקה. בגללו חברות הייטק לא נכנסו לישראל במשך שנים, ובגלל הממשל שלו orange (אם את זוכרת את החברה בכלל), יצאו מישראל ב-2015 וסלקום היו צריכים להחליף אותם ולתקצב במיליונים את הריברנדינג.
אז את מצפה שיהיה אחלה בחלה ולא נדבר? הפיל שבחדר, חייבים לדבר עליו לפעמים. מצפה שנדבר על דברים אחרים כשהוא הורס לנו את הכלים? פחות.
לא, כי אתם הביביסטים ממש לא מדברים כל היום על ביבי, אתם למעשה כל כך מדברים על ביבי שאתם אפילו איבדתם את האידאולוגיה ה-"ימנית" שלכם
שכחתם שהוא בכלל תמך ב-2 מדינות, לא רק ב-2009 אבל אפילו ב-2019, הרי מה זה תוכנית המאה אם לא 2 מדינות!?!?
לשם הדיון - מדברים על ביבי כי הוא הורס את המדינה, מכניס קיצוניים, מפרק את הדמוקרטיה, מסית את כולם נגד השמאל ונגד הערבים, הוא מחזיק את המדינה כבת ערובה, גם כשלפיד היה ראש ממשלה הוא שלח שליחים להסית נגד חברי ימינה וגרם לאחת לערוק לליכוד ולפרק את הממשלה. הוא לא העביר תקציב 3 שנים, גרם לשקל להיחלש והוא משקר שהכלכלה חזקה. בגללו חברות הייטק לא נכנסו לישראל במשך שנים, ובגלל הממשל שלו orange (אם את זוכרת את החברה בכלל), יצאו מישראל ב-2015 וסלקום היו צריכים להחליף אותם ולתקצב במיליונים את הריברנדינג.
אז את מצפה שיהיה אחלה בחלה ולא נדבר? הפיל שבחדר, חייבים לדבר עליו לפעמים. מצפה שנדבר על דברים אחרים כשהוא הורס לנו את הכלים? פחות.
אני מסכים איתך