6 תשובות
הדיירים הם אלו שבוחרים מי יועמד. הדיירים שונאים את סתיו ואברהם. למה מפתיע אותך שהם הועמדו?

אבל אני סומכת על הקהל שהוא מספיק חכם ושיש לו היגיון מספיק בריא כדי להצביע להם. גם אני מצביעה להם ולאתי.
נקווה שמישהו מהרשעים האחרים יודח.
הדיירים בוחרים את מי מעמידים להדחה.
אנונימית
שואל השאלה:
^^באמת שכןן הייתי בשוק כאילו יש עוד ככ הרבה דיירים שאני חשבתי שיועמדו להדחה אבל לא! סתיו ואברהם אופקורס(;
^לפי מה שהם אומרים זאת בחירת הקהל
אנונימית
הבית מעמיד.. מן הסתם שהם יהיו
אנונימית
מכור 3>
הם מסוסכים עם חצי מנבית מה איך
אנונימי