19 תשובות
עונה 7!!!
אנונימית
עונה 7 או 4
אנונימית
נכוןן הבלונדית פגעה בפלורה
אנונימית
שואל השאלה:
תודה!!!!!! מצאתיי נכוןן זה בעונה 4
אנונימית
ישש
אנונימית
גרמת לי גם לראות ווינקס עכשיו יוא
הלכתי לראות גם אני עונה 4
אנונימית
שואל השאלה:
חחח אין על ווינקסס
אנונימית
כןן
אנונימית
אני בת 15 ורואה ווינקס חחח אנימתהה
אנונימית
שואל השאלה:
אני בת 17 אל תדאגי זה מעניין בכל גיל חחחחח
אנונימית
יאא יפה חחח טוב לכי לראותת
אנונימית
עונה 7!!
שואל השאלה:
התחלתי מההתחלה אני בעונה 2 למה ברנדון וסטלה רעילים הם כל הזמן מתחילים עם אנשים אחריםםםם חחחחחח זה מעצבן אותיי כי הם הזוג הכי יפה שם
אנונימית
באמת שכןן^
ושברנדון וסקאי החליפו יענו את השמות ובלום וסטלה קראו נגיד לסקאי ברנדון
די אני אוהבת אותך על זה שאת רואה ווינקס בגיל 17
נשבעת זה הילדות שליי
אנונימית
שואל השאלה:
גם שליי ועכשיו העלו את זה לויאודי בהוט אז התחלתי לראןת שוב חחח
כןן גם הקטע הזה שהם שיקרו להם אבל הבנתי אחר כך שזה לא היה סתם כדי לעבוד עליהן שברנדון הוא הנסיך כדי שסטלה תצא איתו(ככה חשבתי בהתחלה כי לא זכרתי) אבל זה היה כדי להגן על סקאי כי אנשים רעים רוצים לפגוע בו אז סלחתי להם על זה
אנונימית
וואי נכוןן
אמאמא
אנונימית
עצרת בפרק 8 של עונה 1
אתמול ראיתי עד פרק 8 וראיתי סרט אחק של ווינקס p:
וואי אבל עונה 8 מזעזעת אני בחיים לא אראה סליחה
אנונימית
שואל השאלה:
לא נראה לי ראיתי בכלל את עונות 7-8 שינו את העלילה ואת האנימציה ממש כאילו את איך שהן נראות וגם הוציאו את זה שהייתי גדולה אז כבר לא ראיתי

אני כרגע בסוף עונה 2 :))
עונה נחמדה אני אוהבת את הפיקסיות אבל בקושי מראים את קיקו וזה מעצבן אותי וגם לא מתייחסים אליו מסכן
אנונימית
נהון וואיי קיקי הארנב החמודי
דיי הנוסטלגיה אני עומדת לבכות
אנונימית