6 תשובות
לחכות, אם זה עדיין ככה אחרי כמה ימים אז ליצור קשר עם המוכר
שואל השאלה:
עם המוכר? החבילה אמורה להיות בארץ כבר זה לא נראלי קשור אליו
כן אבל הוא אחראי שהחבילה תגיע עד אליך ואם יש בעיות במשלוח הוא זה שצריך לטפל בהן לרוב
שואל השאלה:
איך אני פונה אליו?
דרך האפליקציה של אלי אקספרס אתה נכנס לפרטי ההזמנה ושם יש לך אפשרות ליצור קשר עם המוכר
בחנות של המוכר יש אופציה ליצור קשר עם המוכר ואז את/ה שולח/ת הודעה והם אמורים לחזור אליך וסך הכל אם זה לא מגיע את/ה יכול/ה לבקש החזר כספי ויביאו לך אותו