21 תשובות
כן, כמובן. זה יכול להתמשך גם לנצח לצערי.
אנונימית
אני בלחץ נפשי כבר 3 שנים
הכל אפשרי
כן.. ברור
יכול להיות גם שנים.
בוודאי
גם כל החיים
3~3
שואל השאלה:
אני קצת לא מבינה עם זה לחץ נפשי או משהן אחר , אני מרגישה כאילו שיש לי דפיקות לפעמים ממש חזקות וכואב לי בחזה כזה שאני נכנסת ללחץ ואני פשוט כיאלו כל היום בלחץ המסריח הזה ואני לא יודעת איך יוצאים מיזה
זה בגלל משהו מסוים? בגלל הלימודים?^
אולי חרדה?
גם יכול להיות ^
שואל השאלה:
זה התחיל לי בתחילת שנה כזה בעיקר בגלל הלימודים אני חושבת וגם כי יש תמיד מריבות בבית שלי על שטויות ואני ממש נלחצת מזה ואני לא יודעת איך יוצאים מזה
אז העצה שלי היא לא לשמור את הכול בלב ולחכות שזה יתפרץ ללחץ... תדברי על זה עם חברים, אפילו כאן איתנו ואני גם כאן לעזרה.
זה יקל עלייך
תפני למישהו, ליועצת בבית ספר, אולי תספרי להורים ותלכי לטיפול פסיכולוגי. זה לא בושה ואת ממש לא צריכה להתמודד עם זה לבד. תדברי על זה עם מישהו וזה יקל עלייך. אם יש לך לדוגמא חרדה אז גם אבחון מאיש מקצוע יוכל לכוון אותך לטיפול יותר ממוקד ואישי.
שואל השאלה:
זהו שאני מפחדת לדבר על זה עם חברים אן משפחה אני חושבת שהם פשוט יצחקו לי בפרצוף ויגידו שזה יעבור בקרוב
אנחנו לא נצחק, תהיי בטוחה.. בטוח שגם הם לא
מי שצוחק לך בפרצוף פשוט תתעלמי ותפני לאנשים עד שמישהו יקח אותך ברצינות, אני בטוחה שיועצת בבס לא תצחק עלייך ותבין
שואל השאלה:
תודה רבה
כן
כן הוא יכול לקחת גם כמה שנים
כן