21 תשובות
חח לא
שואל השאלה:
איך עשיתם את זה ? חיכיתם שהוא יכתוב לכם או שישר כתבתם לו? ואם כן אז מה ?
WhW
פעם חשבת על זה שאנחנו נמות? כדאי לך להציע לו לצאת ודי
לא
אבל חבל שלא
מרגיש לי כמו חוויה מגניבה לחוות
חיכיתי שהיא תכתוב משהו
שואל השאלה:
בואי ננסה ביחד
WhW
שואל השאלה:
נתקשר וננתק מהר
WhW
די כבר להיות ככה יהודיה שלי הכל בסדר באגף האף
זה רק יגרום לו לחסום אותך
תתקשרי אליו ותדברי איתו רגיל
כן, באמת בטעות אבל, והוא לא שאל כלום אחר כך
זה היה יום עצוב
שואל השאלה:
לא.. זה יהיה מוזר ששנינו..
גם לא בטוחה אם לעשות שזה "בטעות" זה מלחיץ אותי , אז בכוונה ? מה נראלך? היחסים שלנו לא כאלו. , אנחנו מדברים אבל בואי לא כמה חברות ..
WhW
יום עצוב השעון כבר מראה לך את השמש ואני הולך לי ככה
שואל השאלה:
אם אני מתקשרת אליו בכוונה. מה אני אגיד ? ולמה שאני אעשה את זה .. עובדה הוא לא התקשר , אף פעם בעצם ..
WhW
תדברי איתו תשאלי אותו מה קורה וזה מה עושה עכשיו תפתחי שיחה
שואל השאלה:
לא לא , זה לא יקרה , אמרתי לכם אנחנו לא ככה כמו חברות והיחסים שלנו לא כאלו פתוחים
WhW
שואל השאלה:
לא יודעת.. אתם יודעים עכשיו חופש, ואני לא אראה אותו. אני מרגישה ששנינו כזה משחקים על הכבוד , כאילו , שומרים לא להוריד מעצמינו. , וזה לא עוזר להתקרב
WhW
יותר מדי
חד משמעית כן