11 תשובות
כל יום אני הולכת להאכיל חתולים בפארק
אני לא אבל זה נשמע כיף
שואל השאלה:
אתם לא מרגישים מוזר להסתובב לבד??
אנונימית
לא
לא אבל בדרך כלל אני הולכת בערב אז כמעט אין אנשים
כן, דווקא דיי הרבה
אני אוהב ללכת לראות סרט או ללכת לבואולינג
כשאין לי מצב רוח אני לוקח את עצמי עם אוזניות לנמל ומטייל שם
בטח,הולכת בלילה לים יושבת לבד
k7
כל הזמן, תמיד הולכת לקניון/לפארקים/מסתובבת בעיר לבד כי אני כבר רגילה להיות לבד