7 תשובות
תעשי את הבגרות של ה15.6 שוב
אפשר את המוח שלך ליום שני בבקשה,אני לא מצליחה ללמוד כלוםם
k7
אם את צריכה עזרה תשלחי לי הודעה
שואל השאלה:
חחח תרגלתי הכל עוד בבגרות הראשונה, ואיכשהו קיבלתי 70...עברו מאז חודשיים ולא נגעתי מאז במתמטיקה ואני עם חוסרים
אנונימית
אני אבדוק אם יש לי תרגילים
https://ibb.co/tk2j136
https://ibb.co/sntn0jc
גם לי יש מועד ב' בשני (אני 3 יחל) אם אתם צריכים אתרים ללמןד מהם ממליץ על האתר מלומד הןא די נוח