6 תשובות
שואל השאלה:
^תוכלי לצאת מאנונימי? אני רוצה לפרט לך בפרטי
^תוכלי לצאת מאנונימי? אני רוצה לפרט לך בפרטי
אנונימי
בטח :)
גיליתי ששמו אותי בתפקיד חרא לפני חודש
ומאז שגיליתי לא הפסקתי להתקשר כל יום עשיתי להם את המוות בסוף הם שיבצו אותי בתפקיד פי אלף יותר טוב עם סביבה יותר טובה ועם אפשרות להתקדם בצה"ל
אז הפואנטה פה היא לחפור להם כל יוםם
אל תחכה עד פסטיגל מתגייסים
ובטח לא עד לרגע שתגייס כי ברגע שאתה כבר בתוך המערכת קשה מאוד לשנות את התפקיד ולרוב הם מאיימים עם כלא
ומאז שגיליתי לא הפסקתי להתקשר כל יום עשיתי להם את המוות בסוף הם שיבצו אותי בתפקיד פי אלף יותר טוב עם סביבה יותר טובה ועם אפשרות להתקדם בצה"ל
אז הפואנטה פה היא לחפור להם כל יוםם
אל תחכה עד פסטיגל מתגייסים
ובטח לא עד לרגע שתגייס כי ברגע שאתה כבר בתוך המערכת קשה מאוד לשנות את התפקיד ולרוב הם מאיימים עם כלא
אנונימית
שואל השאלה:
אני בן. ונדפקתי חזק. לא קיבלתי מנילה בכלל למרות שאמרו לי שיתקשרו אליי לדרג תפקידים. בסוף נדפקתי בתפקיד רנדומלי
אני בן. ונדפקתי חזק. לא קיבלתי מנילה בכלל למרות שאמרו לי שיתקשרו אליי לדרג תפקידים. בסוף נדפקתי בתפקיד רנדומלי
אנונימי
לצערי לא
את עושה מיונים וככה נקבע תפקידך
אופציה לשינוי היא רק דרך פסטיבל מתגייסים
מפה ועד לבקש בבקום זה תהליך ארוך יותר, זה כבר לסרב לתפקיד שקיבלת מלכתחילה ולקוות לטוב
את עושה מיונים וככה נקבע תפקידך
אופציה לשינוי היא רק דרך פסטיבל מתגייסים
מפה ועד לבקש בבקום זה תהליך ארוך יותר, זה כבר לסרב לתפקיד שקיבלת מלכתחילה ולקוות לטוב
לא
אבל אתה יכול להשיג שיבוץ דרך צאט עם מפקד מיטב תרשום משהו משכנע ותעקוב אחרי הפייס של מתגייסים
אבל אתה יכול להשיג שיבוץ דרך צאט עם מפקד מיטב תרשום משהו משכנע ותעקוב אחרי הפייס של מתגייסים
באותו הנושא: