9 תשובות
המתיישבים עושים מה שצריך לעשות. לא רואה בזה שום בעיה להתיישב בארץ ישראל.
שואל השאלה:
מי לפי דעתכם הם המתנחלים
אנונימי
ישראלים שמתנחלים זו לא התנחלות ארץ ישראל שייכת ליהודים
הישראלים והפלסטינים.
קודם כל מתנחלים זה לא "אנשים שגרים באדמות שלא שלהם"
מתנחלים זה מלשון נחלה
השם נתן ליהודים נחלה בארץ ישראל
כלומר פה אנחנו אמורים לגור
אז מתנחלים הם אנשים שגרים במקומות שבהם הם אמורים לגור סהכ

בעוד שאפשר להתווכח על המושג "ערבים אזרחי ישראל" אנלא יודעת מזה אומר אזרחים בהקשר הזה אבל אפשר לגמרי להגיד שהם גרים באדמות שלא שלהם

ישראלים בישראל לא מתנחלים נקודה
לא מתנחלים הכוונה הם לא גרים באדמות שלא שלהם .
הם כן גרים בנחלה שהשם נתן להם

צריך לעשות מיתוג מחדש למושג מתנחלים
המושג הזה לא מפורש נכון
הפלסטינים היו פה אלפי שנים ואנשים לא מבינים את זה, כן זה היה של היהודים בהתחלה אבל אי אפשר לומר שלפלסטינים אין זכות להיות כאן אם זה היה ישראל פעם? אם ככה זה היה עובד בריטניה הייתה שולטת על כל העולם כי הם כבשו את כל העולם (חוץ מ22 מדינות) אז חאלס עם ה"זה היה ישראל לפני"

אף אחד לא מתנחל
שני העמים חיו בארץ שלא שייכת להם.
לכנענים ולצאצאיהם.