9 תשובות
אף אחד לא צוחק עליה
זה צוללת שהייתה בה חמישה מיליונרים או מיליארדרים שרצו להגיד לאיפה שספינת הטיטאניק נמצאת ובסוף הם מתו ממחסור באוויר והיא גם נראלי התפוצצה .
זה צוללת שהייתה בה חמישה מיליונרים או מיליארדרים שרצו להגיד לאיפה שספינת הטיטאניק נמצאת ובסוף הם מתו ממחסור באוויר והיא גם נראלי התפוצצה .
שואל השאלה:
מהה אז למה אני רואה מלא אנשים שעושים על זה בדיחות :(
מהה אז למה אני רואה מלא אנשים שעושים על זה בדיחות :(
אנונימית
דווקא כן צוחקים עליה קצת, לא שזה דבר טוב אנחנו פשוט מוציאים את הישראליות שלנו
אנונימית
איך אפשר לצחוק על זה? ומאיפה ראיתם שצחקו עליה
שואל השאלה:
האמת הפוריו שלי לא ישראלי כל כך.. אני יותר רואה שהחברים שלי (לא באמת חברים יענו אנשים שעוקבים אחרי ואני אחריהם) עושים על זה בדיחות וזה ממש לא מתאים להם כי הם דווקא נחמדים
האמת הפוריו שלי לא ישראלי כל כך.. אני יותר רואה שהחברים שלי (לא באמת חברים יענו אנשים שעוקבים אחרי ואני אחריהם) עושים על זה בדיחות וזה ממש לא מתאים להם כי הם דווקא נחמדים
אנונימית
על מה עשו בדיחות על המוות של האנשים או על הצוללת?
שואל השאלה:
גם וגם נראה לי
בעצם על הצוללת לא נראה לי זה יהיה שפוי כבר לצחוק על מוות של אנשים
גם וגם נראה לי
בעצם על הצוללת לא נראה לי זה יהיה שפוי כבר לצחוק על מוות של אנשים
אנונימית
צחקו על זה כי הצוללת שהייתה אמורה לראות את הטיטניק שתבעה, תבעה בעצמה. ההיסטוריה חוזרת על עצמה.
אישית אני חושב שזה קצת מצחיק. אפשר להיכנס לדיון של האם זה בסדר לצחוק על זה, אבל יש לי דברים יותר חשובים לעשות כמו לאכול קציצות שאמא שלי הכינה
אישית אני חושב שזה קצת מצחיק. אפשר להיכנס לדיון של האם זה בסדר לצחוק על זה, אבל יש לי דברים יותר חשובים לעשות כמו לאכול קציצות שאמא שלי הכינה
מצחיקה כזאת
באותו הנושא: