5 תשובות
אני עברתי ככה- פשוט לתרגל מלא עד שבכל נושא כתוב לך לפחות 90%
שמעי עברתי בזכות זה את התאוריה יכל להיות יש עוד דרכים..^^
אנונימי
לתרגל מלא שאלות, כמה שיותר באפליקציית "תיאוריה" בצבע כחול כזה
פשוט לתרגל לתרגל והרבה מבחנים לדוגמא, המון בהצלחה
פשוט לתרגל לתרגל והרבה מבחנים לדוגמא, המון בהצלחה
שואל השאלה:
לא חושבת שזה מספיק עוזר
לא חושבת שזה מספיק עוזר
אנונימית
כנסי לאפליקצייה
אנונימי
באותו הנושא: