7 תשובות
עשיתי את הבגרות שנה שעברה כבר (בדיוק סיימתי יב) וקיבלתי 90 בבגרות ואני בהחלט מרוצה
90 ולא כ"כ מרוצה אבל זה ציון טוב כמובן
^^זה ציון טוב אני לא אומרת שלא, פשוט אני יודעת שיכולתי יותר טוב וגם בטעות פספסתי סעיף
99
אני מאוד שמח מהציון אבל ברגשות מעורבים כלפי הבודקים
אני מאוד שמח מהציון אבל ברגשות מעורבים כלפי הבודקים
91 וגם לא כל כך מרוצה כי תכננתי על 93 ומעלה כדי שהסופי יהיה 90
92 ומרוצה ביותר.
^^ מה הבעיה ב90? זה ציון מצוין
^^ מה הבעיה ב90? זה ציון מצוין
91 מרוצה אבל לא עד הסוף כי אני די בטוח שהורידו לי על שטות (לא קראתי את השאלה נכון וכבר כתבתי תשובה אז הייתי צריך למחוק ולכתוב מחדש)
אנונימי
באותו הנושא: