4 תשובות
שואל השאלה:
כן אבל בטיקטוק גם יש תכנים של דני ושל ארצות ופוליטיקה..
אנונימי
כמובן שבגיל הזה כולם מתנסים ועושים הרבה מאוד טעויות ושטויות, אבל מבינה אותך בטירוף, ילדים שהיו הכי טובים באופי ותמימים פתאום אני רואה שמעשנים וויד, מושפעים מלחץ חברתי וחסרי עמוד שדרה ואישיות.
הכל נובע מהאנשים שהם מסתובבים איתם, המרדף להיות "אהוב", וחוסר ביטחון עצום.


יש מקרים של חוסר שליטה ויש מקרים שהם יכולים לעצור את עצמם אבל לא רוצים כדי שיהיו חלק מהחברה אתה מבין..
הם ממשיכים לעשות את זה כי לא חושבים על ההשלכות ולאט לאט מתמכרים לזה ברוב המקרים וניהיה להם קשה מאוד להפסיק. עצוב מה שהדור הזה הופך להיות
אנונימית
שואל השאלה:
^^זה משהו חסר שליטה התהליך הזה של ההתנסות ולעשות שטויות ? זה משהו נגיד כמו שבן אדם לא יכןל לא לישון כמה ימים ברצף ?
אנונימי
^לא. אני מאמינה שהכל בשליטה שלך, כל עוד אתה מספיק מאמין בערכים שלך אין סיבה שתיפול לשטויות. מה שכן- זה יכול לפגוע בך חברתית אם לא תבוא בגישה הנכונה