8 תשובות
חלום שלי להיות עכשיו בתאילנד
תנסי להנות
תנסי להנות
להשתדל להנות כמה שיותר באמת להוציא מזה את הטוב
אני עכשיו בחול כבר מעל שבוע ועל היום הראשון רציתי לחזור
עם הזמן מתרגלים טיפה :)
אני עכשיו בחול כבר מעל שבוע ועל היום הראשון רציתי לחזור
עם הזמן מתרגלים טיפה :)
למה תייגת ' חיילים '?? אני חייב לדעת
ולנסות להינות!!
ולנסות להינות!!
תנסי להישתחרר ולהנות. זה קרה לי כשטסתי לפריז והרגשתי רע כזה ורציתי הביתה אבל החלטתי לנסות להנות ובא לי לחזור לשם
תקשיבי אני הייתי בתאילנד פעמיים והיא מושלמת, תנסי להנות זה חלום של כל אחד לטוס לשם ובסוף את תצטערי שלא חווית את זה כמו שצריך
שואל השאלה:
בטעות תייגתי חיילים לא שמה לב
בטעות תייגתי חיילים לא שמה לב
אנונימית
גם לי זה קרה, אין מה לעשות חייבת להבין שאת צריכה להישאר נניח עד יום שבת אז פשוט להנות ולהעסיק את עצמך
אשמח לדעת איך היה לך בסוף? ולמה כלכך רצית הביתה?
אנונימי
באותו הנושא: