7 תשובות
כי התרגלת לשגרה של לימודים ופתאום אין לך את זה וגם אתה יודע שיש לך קצת יותר זמן עד הצבא
כי החיים משעממים
החיים לא הוגנים :(
מבינה אותך גם אני מרגישה ככה, אבל פשוט מנסים לנצל את הזמן כמו שצריך ולעשות דברים שאתה אוהב וזה עוזר
שואל השאלה:
מנסה כמה שיותר לבלות עם חברים
מנסה כמה שיותר לבלות עם חברים
אנונימי
תלוי איך אתה מנצל את הזמן שלך
כי התרגלתה שאומרים לך מה לעשות אתה לא יודע מזה לקום ולעשות לבד
זה לא משהו שמלמדים בבית ספר
והחיים לא משעממים פשוט אנשים לא מבינים את מקומם בעולם ולמה הם באו
(באו לעשות תיקון ללמוד תורה ולעשות מצוות. מי שחי גשמי ונושם תולדות עפר לא יהיה מאושר)
זה לא משהו שמלמדים בבית ספר
והחיים לא משעממים פשוט אנשים לא מבינים את מקומם בעולם ולמה הם באו
(באו לעשות תיקון ללמוד תורה ולעשות מצוות. מי שחי גשמי ונושם תולדות עפר לא יהיה מאושר)
באותו הנושא: