5 תשובות
אצלנו עשו ב 20 ביוני פרסום של כל הציונים באותו הזמן במשוב
הם הזינו את זה כבר לפני אבל עשו שהחשיפה לציונים תיהיה רק ב 20 ביוני
והעיצומים זה עדיין לא ידוע מתי הם יסתיימו
כרגע אף אחד לא יודע
עד שהברדק שנקרא ארגון המורים יפשוט רגל
עד שהברוך הזה יגמר
עד שהם ידברו עם שר החינוך
לא קיבלתי בכלל תעודת לא קיבלתי כלום בסוף יב הם סתם עושים בלגאן ומזיקים לנו