4 תשובות
מאק או לנקום מעולים
שואל השאלה:
יקר מידי בשביל שימוש אחד, רק לנשף..
יקר מידי בשביל שימוש אחד, רק לנשף..
אנונימית
לדעתי כל מה שצריך זה אייליינר, מסקרה, סומק, אוליי קצת סומק וזהו
^ לדעתי אם זה יקר לך מדי וזה חד פעמי או שתלכי לחברה שלך שעושה איפור יפה ושהיא תעשה לך עם מה שיש לה
או שתשלמי למאפרת שתאפר אותך ופשוט תבקשי משהו קליל
אם את חייבת לעשות את תקני קונסילר של מייבלין וניראלי כל סומק
או שתשלמי למאפרת שתאפר אותך ופשוט תבקשי משהו קליל
אם את חייבת לעשות את תקני קונסילר של מייבלין וניראלי כל סומק
באותו הנושא: