13 תשובות
אני אוהבת, אבל כל אחד והטעם שלו.
חחח ממש לא
טונה מעולה בכתיבה, אנשים לא מעריכים את הכתיבה שלו מספיק. יש הקשר גם בין עטיפת האלבומים למלא רפרנסים שלו, שורות ושמות של השירים.
בנוסף האלבומים מספרים סיפור כלשהו.

רביד גם טוב מאוד, אני מעדיף את טונה.
שואל השאלה:
לדעתי הוא דווקא ממש אנדרטייד אם כבר
אוברייטד asf
כבר אי אפשר לשמוע אותם,אוברייטד אחושרמוטה
מלכי הראפ של המזרח התיכון
רביד המלך שלי
נסיכים שלי
לא אוהבת את רביד
אני אישית אוהבת אותם,לרביד יותר מתחברת