2 תשובות
היי,
בעבר דיברתי עם נציג אגד על עניין זה.
ניתן לשלם באפליקציות לתשלום - אך חובה לדבר עם נציג ב*2800 ולהגיד לו שאתה נוסע בקו לאילת ומשלם *באפליקציה*.
בעבר דיברתי עם נציג אגד על עניין זה.
ניתן לשלם באפליקציות לתשלום - אך חובה לדבר עם נציג ב*2800 ולהגיד לו שאתה נוסע בקו לאילת ומשלם *באפליקציה*.
כן, גם בין עירוני וגם עירוני מקבלים הנחה
באותו הנושא: