8 תשובות
לא
אנונימי
אה רגע קראתי להתנשק
לא.
קודם כל זה יסכן תחיים שלי, ומדינת ישראל לא תתקיים כי הסיבה העיקרית להקמת המדינה זו השואה..
קודם כל זה יסכן תחיים שלי, ומדינת ישראל לא תתקיים כי הסיבה העיקרית להקמת המדינה זו השואה..
אנונימית
זה הקנון איוונט
לא, אם לא היטלר אז אדם אחר היה מנסה להרוג את היהודים.
אנונימי
אין מצבב
לפי שהיטלר היה אוכל מהאוכל שלו, היו לו אנשים שהיו טועמים כדי לבדוק שזה לא מורעל.
הוא פעל בחכמה,
תמיד שמים את היטלר בפורנט, אבל אני כנראה הייתי מתנקשת בהימיליך, ראש האס אס.
הוא פעל בחכמה,
תמיד שמים את היטלר בפורנט, אבל אני כנראה הייתי מתנקשת בהימיליך, ראש האס אס.
באותו הנושא: