4 תשובות
קצת יצאת אובססיבית , הוא מסננן? שיסננן , מגיע לך משהו יותר טוב
שואל השאלה:
הוא ענה אבל עניתי לו חזרה והוא לא עונה שוב
ועד שהוא ענה להודעה שלי עברו שעתיים
אנונימית
תעיפי אותו!!
לא מגיע לך אחד כזה שמסנן אותך ולא אכפת לו ממך. באמת שאם הייתי במקומך הייתי חוטפת עצבים ודופקת לו בלוק ושיקפוץ לי
אנונימית
בסהכ סננן אבל זה מגעיל מגיע לך יותר