התחברות
הרשמה
זה הגיוני שאני אוהב מישהי שעדיין לא פגשתי?
אנחנו רק מתכתבים
2 ביולי 2023, 00:52
התאהבות
הידלקות
התחלות
רגש
3 תשובות
ברור
S
Ssssssssssssssss
כן
1
123may
כמוני
???????????????????????
באותו הנושא:
הגיוני להיות בן 17 שעדיין לא התנשק אף פעם?
זה הגיוני שנלחמתי ככה על מישהי שאני אוהב ואז זה קרה?
אני ממש מאוהבת בבן אדם שעדיין לא פגשתי הגיוני?
הגיוני מישהי כיתה יא שעדיין לא התחילה בגרויות?
נראה לי שאני מתחיל לאוהב מישהי מפה הגיוני?
איך זה הגיוני שיש אנשים בעולם הזה שעדיין לא צפו בחברים?
זה הגיוני שיש כאלה בכיתה יא שעדיין לא עשו בגרויות
הגיוני שאני אוהב מישהי שאף אחד לא אוהב?
זה הגיוני שעדיין לא אכלתי ארוחת בוקר ואני מרגישה שאני צריכה להקיא?
עשיתי נזם לפני עשרה ימים הגיוני שעדיין כואב לי שאני נוגעת?
הגיוני שאני יתאהב בעוד מישהי למרות שעדיין לא התקדמתי מהאקסית?(נפרדהממני בישביל מישהו אחר לפני שבועיים ולא ירד לי לגמרי)