5 תשובות
וואי..
נשמע סיטואציה מפחידה.
תבקש ממנו סליחה בהזדמנות כשהמצב יותר רגועה.
בהמשך תנסה להכיר אותו יותר, אולי בסוף כן יצא מזה משהו?
תגיד שאתה מצטער שזה גרם לזה אבל לא הייתה לך שום דרך לדעת איך הוא מרגיש כלפיך וזאת הייתה מתיחה בלי כוונה לפגוע באף אחד
אנונימית
אוי..למה עשית את זה
אנונימית
לא חושב שיצאת רע את האמת.
אם הוא חיכה 3 שנים להגיד לך נשמע כאילו זו דיי בעיה שלו...
הוא לא טרח גם לברר לגביך לפני ואני מנחש שלא הזכרת את הנושא אחרי המתיחה ככה שבסופו של יום אתה לא אשם.
מובן לגמרי למה שתרגיש אשמה בכל זאת מצב לא נעים.
לא יודע מה הקשר שלך לבן אדם אבל מניח שכדאי שתתפוס ממנו מרחק לכמה זמן שיסדר את הרגשות שלו
מתעלם זה היה זה נגמר
זה בעייה שלו כבר