10 תשובות
לא
אנונימית
כן זה הגיוני
שואל השאלה:
מה לא?שהמשקל דפוק או שירדתי
אנונימי
לא כנראה בגלל ששתית/ה אתמול מים והיה לך גרמים בגוף
יכול להיות שמדדת שהבטן הייתה מלאה , עם בגדים עלייך והרבה נוזלים בגוף ובבוקר כבר היית אחריי קקי , פחות בגדים וגם השתנת
שואל השאלה:
שקלתי אותו דבר בשתי הפעמים^^^^^
אנונימי
שואל השאלה:
אז מתי אני יכול לדעת באמת כמה אני שוקל בלילה או בבוקר?^^
אנונימי
צוהוריים
לא לא צהריים
נשקלים בבוקר , אחריי פיפי קקי
לא. בלילה תמיד שוקלים יותר