5 תשובות
כיתה י היא כיתה ממש קלילה אין הרבה לחצים אבל כן מתחיל כל העניין של ה60 שעות של מעורבות חברתית חוץ מזה כיתה די קלילה
שואל השאלה:
ט כיתה קלה ממש עד סוף שנה
בסוף שנה יש עומס אבל קצר יחסית
ט כיתה קלה ממש עד סוף שנה
בסוף שנה יש עומס אבל קצר יחסית
אנונימי
איך ט?
אין הרבה עומס אבל צריך להשקיע כי חלק מהדברים ילוו אותך בהמשך
יהיה לך הרבה עבודות שיהיו 30% מהציון בגרות שלך במקצועות מסוימים.
מעבר לזה יש ל3 יחל מתמטיקה בגרות לעשות אם זה רלוונטי.
כיתה לא קשה במיוחד ואישית הייתי מנצל כל דקה של זמן פנוי כי יא ויב הם סיוט
מעבר לזה יש ל3 יחל מתמטיקה בגרות לעשות אם זה רלוונטי.
כיתה לא קשה במיוחד ואישית הייתי מנצל כל דקה של זמן פנוי כי יא ויב הם סיוט
באותו הנושא: