7 תשובות
מי שמאמין מאמין באמונה שלמה לא משנה מה קורה בחיים שלו ואיזה ניסונות הוא מקבל
זה רק מראה שהאמונה שלהם כל כך חזקה.
ומראה כמה היהדות היא לא משהו שאפשר בקלות לזרוק לפח.
אנונימית
כי מאמינים שאלוקים מנהל את העולם ואם הוא לקח בנאדם , אז הוא החליט את זה והוא עושה הכל לטובה (גם אם זה נשמע לא כל כך טוב )
נסתרות דרכי האל זה פותר הכל
מכיוון שסומכים על השם שזה לטובה.
ומי שיודע קצת על תורת הגלגולים לא יכול שלא להסכים
הם מאמינים שהכל מלמעלה והקב"ה רוצה בטובתם, גם אם זה לא נראה להם ככה באותו הרגע.
מאמינים שהשם לקח את הילד שלהם בשביל להציל אלף אנשים אחרים ממיתה